HTML

Egy Lődörgő Hollandi Elmélkedései

Utazás, evés, ivás meg mindenféle dolog, amivel az ember az élete során találkozik...

Friss topikok

Linkblog

2007.07.12. 17:14 Lődörgő Hollandi

Mélyebb gondolatok - illetve azok hiánya

Ez a blog nem szól semmiről.  Illetve talán arról, hogy miért nem írok mélyebb gondolatokat az országokról, emberekről, a dolgokról amiket látok?  Könnyű lenne annyival elütni a dolgot, hogy "Bocsi, nekem csak ilyen gondolataim vannak!"  Sajnos a dolog ennél lényegesen bonyolultabb.

Az utak, amelyekről írok, hivatalos utak.  Egy nemzetközi szervezet küld engem ezekre a helyekre, ENSZ-útlevéllel, hogy problémákat oldjak meg.  Igen, rengeteg mindent látok, tapasztalok az utazások alatt.  Sok dolog van amivel egyetértek, de talán még több, amivel nem.  Igen, van véleményem, de ki vagyok én, hogy pár nap alatt véleményt alkossak emberek életéről, tetteiről?  Az én feladatom, hogy amikor eljövök valahonnan, akkor kevesebb legyen ott a probléma és a konfliktus, mint amikor megérkeztem.

Igen, van véleményem az országokról emberekről, a világ dolgairól.  De nem engedhetem meg magamnak, hogy világgá kürtöljem őket.  Ki állna akkor szóba velem legközelebb?  (Nem is beszélve arról, hogy két perc alatt kirúgnának az állásomból...)


Szóval maradjunk az ételeknél és a humoros dolgoknál!

Előkészületben:  "Ahol a Víz Ugyanarra Tekeredik, Mint Pesten" és "Zambia Mínusz Egy"

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://lodorgo.blog.hu/api/trackback/id/tr8116846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

James 2007.07.15. 15:37:22

Eddig is értettelek no meg ezentúl is foglak.Remélem.
Utazás a Sándor körül.
süti beállítások módosítása